14/2 = Alla hjärtans dag

Vaknade bredvid min älskade sötnos imorse vid kvart i åtta. Vi myste och sen gick tiden så fort så att han skulle på träning och jag skulle hem.. tråkigt med det men så är det väl antar jag !

Den lilla stunden som jag fick spendera min alla hjärtans dag med mattias var underbar, vill göra om den tiden. Vill ha helg igen! Jag tänkte också ge lite kärlek till min lilla familj  så köpte en blombukett :) Bilder får ni se sen! Jag fick också kärlek tillbaks med ett jätte fint armband med massa hjärtan, så fint!! tack mamma :)

Vad ska man göra idag då? Kanska ska ta hand om mig lite eftersom jag inte kan träffa älskling något mer, så det blir nog varmt bad, ansiktsmask och body butter på sen! det blir nog bra :)

Har ni något tips på vad man mer kan göra idag ?:)

Bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0