Full rulle hela dagen!

Denna underbara fredag började med Mattias armar om mig, underbart! Sen åkte jag till "jobbet" ;), där var det ganska tråkigt idag... Men sen kom jag hem till min älskling igen, han hade typ sovit till klocan 12, AVIS någon
eller är det bara jag ?;) NÄr jag kom hem vid halv tre tiden så lekte vi lite hehe. Nu har vi nyss proppat i oss massor av och jag har nypt Mattias i rumpan hihi. Lite kul måste man få ha :)
Nu ska vi ta ett varmt bad och sen äta BEN & JERRYS framför tvn eller något. GOTTT!:D
Vad ska ni göra ikväll och någon mer som tycker att half baked är god? :)





Kommentarer
Postat av: Gripen

rumpan gillar ;)

2010-02-12 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0