Gå ner i vikt

Hej där, idag stannade jag hemma för att vila upp mig, orkade verkligen inte gå till jobbet med huvudvärk och ont i halsen, det skulle säkert blivit värre. Nu mår jag dock mycket bättre, behövde sovmorgonen, sov till 11 så skönt!!
Snart tänkte jag gå ut och få lite luft sen köra bara lite lite träning, ska ju göra det varannan dag så lite kan jag ju göra :)

Jag har gått ner 2 kilo och och 4 cm i midjan på tre veckor med en diet som ser ut såhär:
http://www.recepten.se/artiklar/gaa_ner_i_vikt.html, ni kan ju läsa om ni vill :)
Det jag gör är att äta mindre kolhydrater, mer grönsaker, skippa gott på vardagar dock en dag i veckan (lördagar) får jag äta något gott. Sen varannan dag gör jag ett lite träningspass som jag gjort själv. Jag rider måndag, tisdag och torsdag :) I börjarn var det verkligen jätte jobbigt, jag var ständigt hungrig och sugen men magen blev van efter några dagar. Jag blev gladare och tycker nu att jag ser snyggare ut, har bättre självförtroende, men vissa dagar kan jag må riktigt dåligt och kalla mig själv tjock hela tiden.

Vägen till att minska runt 10 kilo är låång! Men jag har försökt massor med gånger, det är nu det gäller. Det är nu jag ger gärnet. Det är det här jag vill, jag vill känna mig snygg! Snygg! Men vägen är lång. Den känns oändlig, men jag kämpar på! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är snygg!!!! vi måste ses snart <3

2010-02-17 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0