Lördag

Hallå! Fick nyss skujss hem av Mattias pappa, jätte schysst för då slipper man stå och vänta på bussar och tåg i evigheter när det är sååå kallt! Jag saknar Mattias, han stack till träning imorse vid halv åtta, jag somna om till 11 vilket var underbart skönt! Men saknar Mattias ändå..

Nu fick jag reda på att min mormor inte mår så bra, hon har någon influensa eller något och ska till sjukhuset..jag blir orolig. Inget får hända min älskade lilla mormor, hon är ju så bäst!!

Jag lyssnar som vanligt på RyanDan - Like the sun. Mattias gillar den också, den påminner om oss hihi. nu ska jag väl försöka få tankarna på annat än sjuka lilla mormor.. :(

Vad ska ni göra denna lördag?:)



Kommentarer
Postat av: Gripen

SAKNAR DIG !!!! <33

2010-02-20 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0