Näsblood

Nu när jag gick promenad så började jag helt plötsligt blöda näsblod..hjälp, inge papper, vit halsduk, okej jag går hem! jag som ville satsa och grejer!
men men vad gör man liksom :) Nu väntar jag på MAAAAAAAAAAAAAAT;D
hihi vill ha.

Måste bara skriva av mig om en sak..
Det är så att min pojkvän är upptagen med fotbollen på söndag (alla <3 dag) så jag kommer nog inte kunna träffa honom.. Det suger bananskal och jag blir så suur och ledsen.. Jag vill bara se honom och ge honom en kram! You know, show some love?! Varför en söndag!! typ en lördag hade varit perfekt..
Men det är inte absolut inte Mattias fel, klart han ska gå på sin sport och göra sin grej och träffa alla killar liksom.. men.. jag då? vill bara krama honom.. saknar han

Fast ändå så kan ju alla hjärtans dag vara vilken dag som helst.. känns bara mer speciellt att göra något med den man älskar på en speciell dag liksom..
Aja, vi överlever nog!

Vad ska ni ha för er ikväll?

Kommentarer
Postat av: Zαняα´♥ <3 • • •

Shuue ! <3

Fin blogg ^^

Allt bra!? <3



Kika gärna in i min blogg ^^

och svara på dagens fråga :)



Kram <3

2010-02-10 @ 18:43:03
URL: http://zaahraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0