Snööö

Ärligt talat är snön underbar, jag varr nyss ute och skotta på altan, sen hoppade jag ut i den fina orörda snön på tomten. Där låg jag jag och titta upp mot den blåa himlen..jag tänkte på dig mormor. Det känns fel att vara lycklig, du är ju sjuk, det känns fel. Det är inte rätt. Men det som gjorde mig så lycklig var du, Mattias.

Mormor, jag saknar dig. Jag hoppas att du blir bättre och frisk snart för jag vill träffa dig. Du är bäst.
Du måste få träffa min mormor Mattias. Hon är underbar, jag saknar henne och jag saknar dig. 

Ta vara på de ni har. Ge dina nära och kära den kärlek som du har till dem. Det är så viktigt för sen när de inte längre finns kommer du tänka på varför du inte gav de din kärlek så mycket som du kunde ha gjort.

Ta vara på snön också. Nu när den är här, den är så fin. Även om vi hatar den ibland så gå ut och lägg dig i snön för det är skönare än man tror. Visst vill vi gärna ligga på gräset istället under solen, men snön är här nu. Vi kommer sakna den sen så ta vara på den nu, det ska jag göra i alla fall.

Tog lite bilder när jag och min syster var ute.

Jag :)



Hm..Vem kan det här vara? ;)



Trädet RRunar!



Jag gillar Runar. Han är snygg!..



Fast inte snyggare än Mattias !


Nu ska jag ut och gå en sväng, sen göra mitt lilla schema. Sen dusch! Bye bye ha en fin söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0