Tack för att du finns..för mig ♥

Sometimes I think crazy,
then I think I am stupid and you deserve someone else,
have never quite dared say it to you because I am afraid you will realize it.
It does not seem fair to you that I think as I do sometimes.
I do not know why, why I do it.
But I try really.
It's tough, it's really tough.
Sorry.

Jag vet att du säger att det är okej men det är inte okej. Jag måste sluta. Jag gör det för oss.

Var tvungen att skriva av mig allt det där. Det har suttit i länge, jag måste bara sluta!

Jag älskar dig Mattias! Tack för att du finns och orkar med mig, tack för att du just älskar mig och ingen annan. Tack Mattias, Tack så jävla mycket !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0